در کفش یک ربات: آینده نزدیک می شود
بروزترین
در این وبلاگ سعی میکنیم که بهترین مطالب را ترجمه و در اختیار عموم قرار بدیم

شناسایی با شخصی ، تمرینی است که به ما کمک می کند تا آنها را عمیقا درک کنیم ، با آنها همدلی کنیم و به ما در غلبه بر بی اعتمادی و تعصب کمک می کنیم. و این حتی در شرایطی اتفاق می افتد که کسی ربات باشد. این پویایی های بین فردی با یک مطالعه تجربی که در گزارش های علمی منتشر شد ، تأیید شد . این تحقیق نتیجه همکاری علمی دانشمندان ایتالیایی و فرانسوی است.


یکی از نویسندگان آن ، Francesco Pavani ، استاد روانشناسی در مرکز علوم ذهن / مغز (CIMeC) و در گروه روانشناسی و علوم شناختی دانشگاه ترنتو ، اظهار داشت: "ما این کار را با" پرت کردن "یک شرکت کننده نشان داده ایم. به یک ربات می توانیم نگرش او نسبت به روبات را تغییر دهیم. "

پاوانی در مورد چگونگی دستیابی به این مسئله توضیح داد: "با" پرت شدن "، منظور ما این است كه ما به شركت كنندگان این توهم را می دادیم كه از طریق چشمان روبات نگاه می كنند ، سر آن را مانند سر خود می چرخانند ، به آینه نگاه می كنند و خود را مانند یكدیگر می بینند. ربات "

در نتیجه ، شرکت کنندگان انسانی با روبات ها هویت بیشتری پیدا کرده و با آنها همدلی می کنند: "بر خلاف تمریناتی که شرکت کنندگان نمی توانستند سر روبات را حرکت دهند یا این کار را به صورت هماهنگ با سایر حرکات بدن انجام دهند ، در مطالعه ما این تجربه را انجام می دهند. راه رفتن در کفش های روبات باعث شد تا شرکت کنندگان رفتار دوستانه تری اتخاذ کنند ، و آنها را از نظر اجتماعی نزدیکتر بدانند. "

این مطالعه به بهبود ارتباط با فناوری کمک می کند و به افراد کمک می کند تا ترس خود را از روبات بر طرف کنند. پاوانی تصریح کرد: این جنبه ها بسیار مهم هستند ، زیرا یکی از مشکلات روباتیک امروزه نحوه ساخت روبات ها برای انسانها قابل قبول تر است. من در حال فکر کردن در مورد وسایل کمکی خودکار به ویژه هستم که بطور خاص بیشتر مورد استفاده قرار خواهد گرفت. زندگی روزمره آنها ، به عنوان مثال در مورد افراد دارای تحرک کاهش یافته است. در مطالعه ما نشان داده است که تجربه چگونگی احساس داخل یک روبات باعث می شود که آنها را قبول کرده و با آنها ارتباط برقرار کنیم. "

 بیشتر بخوانید: فرستنده ترانسمیتر فشار چگونه کار می کند؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 7 خرداد 1399برچسب:,
ارسال توسط managesit
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: